Legendární fotbalista Zlatan Ibrahimović spojuje síly s XTB a otevírá dveře do světa investování jako brand ambasador
Společnost XTB, globální fintech nabízející online platformu pro investování a mobilní aplikaci, oznámila nového globálního ambasadora značky – bude jím fotbalová ikona Zlatan Ibrahimović. Legendární hráč se představí v dosud největší marketingové kampani XTB propagující širokou škálu investičních řešení na 14 trzích po celém světě včetně Česka.
Zlatan Ibrahimović je jméno, které netřeba představovat.
Patří mezi nejlepší fotbalové útočníky všech dob a proslavil se svou neuvěřitelnou technikou a akrobatickými voleji, které ohromují fanoušky po celém světě.
Pod touto fascinující osobností se skrývá skutečná fotbalová legenda – hráč, který zaznamenal přes 570 gólů a vybojoval 14 mistrovských titulů ve čtyřech různých zemích.
Na sociálních sítích ho dnes sleduje více než 120 milionů lidí, což jen potvrzuje jeho status globální ikony.
„Úspěch ve sportu i v investování závisí na sebedůvěře, disciplíně a nezlomném odhodlání, proto jsem se rozhodl spojit se s týmem XTB,“ řekl Zlatan Ibrahimović.
Spolupráce se Zlatanem Ibrahimovićem je přirozeným rozšířením marketingové strategie XTB, která spojuje svět špičkových sportovců s investičním a finančním sektorem. Tato synergie odráží filozofii, která věří v disciplínu, odhodlání a úspěch, jež jsou společné jak pro sport, tak pro investování.
Komentář CEO XTB GROUP
„Zlatanovo charisma, disciplína a energie se dokonale shodují s podstatou XTB a já jsem nesmírně nadšený, že je naším globálním brand ambasadorem,“ řekl Omar Arnout, generální ředitel XTB.
„Zlatan se stal jedním z nejlepších fotbalových hráčů na světě díky tvrdé práci a oddanosti, což je podobná cesta, jakou jsme si v posledních dvaceti letech prošli my. Z tohoto partnerství jsme opravdu nadšení a jsme si jisti, že nám pomůže pozvednout značku na zcela jinou úroveň,“ dodal Arnout.
Kde Vaše peníze pracují
Nový brand ambasador se představí v dosud největší marketingové kampani společnosti, která bude propagovat širokou škálu investičních produktů dostupných prostřednictvím online platformy a mobilní aplikace XTB.
Kampaň uvede nový positioning „Kde Vaše peníze pracují“, jehož cílem je odlišit nabídku XTB od konkurence.
Tento koncept zdůrazňuje zaměření společnosti na jednotlivce, kteří hledají efektivní způsoby, jak nechat své peníze růst – ať už prostřednictvím aktivních nebo pasivních investic.
Za oponou natáčení



„Multikanálová kampaň se Zlatanem Ibrahimovićem bude v Česku spuštěna v televizním vysílání, outdoorových reklamách, online prostoru a v menší míře i v tištěných médiích a rozhlase.
Kromě ČR současně poběží na 13 dalších trzích po celém světě skrze obdobné kanály včetně VOD platforem a televizního vysílání v Polsku, na Slovensku, v Rumunsku a Portugalsku,“ dodal Michael Kopta, marketingový ředitel XTB pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
TIP: Kdo je XTB
Nakupuj akcie u ověřených brokerů!





